Politica de livrare si anulare

Politica de livrare

Pentru a lansa o comandă prin intermediul magazinului online este nevoie să ne transmiteți o comanda folosind datele dvs. de contact.

Alegerea produselor si cursurilor se face navigând prin categoriile de produse.
În momentul în care ai găsit un curs/produs/serviciu care se potrivește cu ceea ce cauți, îl poți adăuga în coș sau poți să accesezi Detalii printr-un click.

În coșul de cumpărături poți schimba cantitatea produselor dorite sau chiar să renunți la un produs, însă aici poți vedea prețul unitar și prețul final.
Eventualul calcul al taxelor de transport se va face în funcție de valoarea comenzii. Transportul va fi inclus în totalul comenzii.

Pentru cursuri si cupoane cadou nu este nevoie de transport. Cursurile se tin online iar cupoanele cadou sunt transmise prin email, pe adresa de email setata de beneficiar/client.

In scurt timp vei primi un email prin care se confirmă înregistrarea comenzii cu produsele comandate, taxele de transport dar și datele noastre.

Confirmarea comenzii se face prin e-mail, dupa ce a fost efectuată și confirmată plata. Un reprezentant Scoala Marquez vă va contacta telefonic pentru a stabili de comun acord când vor fi programate ședințele prin care veți beneficia de cursul/serviciul/produsul achiziționat.

Politica de modificare, anulare, restituire, retur sau rambursare, în cazul serviciilor

Conform dispozițiilor Ordonanței de Urgență nr. 34/2014, privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, orice client care a achiziționat online produse comercializate pe site-uri specializate are dreptul să denunțe în termen de 14 zile contractul la distanță.

Prin contract la distanță se înțelege contractul de furnizare produse sau servicii încheiat între un comerciant și un consumator, în cadrul unui sistem de vânzare organizat de către comerciant, care utilizează în mod exclusiv, înainte și la încheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicare la distanță.

Clientul are dreptul de a denunța unilateral contractul la distanță, în termen de 14 zile, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv.

Dreptul de retur în 14 zile se adresează doar clienților care au achiziționat produse online de pe site și nu se adresează clienților care au beneficiat de  deplasări la domiciliu, evaluare etc.

Dreptul de renunțare la cumpărare nu se aplică în cazul persoanelor juridice.

Politica noastră de retur, restituire și rambursare prevede că termenul de 14 zile calendaristice prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data plății (integrale sau parțiale).
Restituirea contravalorii serviciilor nu va mai putea fi făcută după 14 zile de la momentul plății (integrale sau parțiale) a serviciilor achiziționate.

În conformitate cu termenii și condițiile menționate în prezenta politică de restituire și rambursare, în cazul în care ați achiziționat un serviciu dar nu ați beneficiat de el, puteți cere schimbarea acestuia cu un alt serviciu, cu o valoare echivalentă.
Nu este posibil schimbul cu un alt serviciu sau restituirea contravalorii, dacă ați beneficiat integral de serviciul achiziționat.

Sunt exceptate de la dreptul de retragere, în ceea ce privește contractele la distanță de prestări servicii, după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului, de către Scoala Marquez.

Obligațiile Scoala Marquez în cazul retragerii:
În conformitate cu dispozițiile legii, Scoala Marquez va rambursa toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea consumatorului, în 14 zile de la data la care a fost informat cu privire la decizia consumatorului de retragere din contract.

Scoala Marquez rambursează sumele menționate prin OP în contul IBAN furnizat de către consumator, fără a fi în sarcina consumatorului plata comisioanelor aferente rambursării.

În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, puteți cere ca restul serviciului să fie înlocuit cu unul de aceeași valoare cu suma rămasă.

În cazul în care ați achiziționat un serviciu care v-a fost prestat parțial, dar care a făcut parte dintr-un pachet promoțional, a beneficiat de o reducere, un discount sau un avantaj față de prețul de listă pe ședință și doriți schimbarea cu un alt serviciu, calculul serviciilor deja prestate se va face la preț întreg.

0
    0
    Coșul tău
    Coșul tău este golÎntoarcere la magazin
    × Te pot ajuta?